Aanmelden voor onze school

De Wiekslag is een christelijke basisschool in een betrokken regio. In onze school vormen alle leerlingen, ouders, leerkrachten en het ondersteunend personeel een grote gemeenschap. Op onze school werken we samen met ouders in de ontwikkeling en geloofsopvoeding van jullie kinderen. Als school met de Bijbel willen we samen scholen als christenen.

Wees welkom en kom eens kijken. We willen graag kennis maken met jullie!

Voor het aanmelden van uw kind, kunt u contact opnemen met school voor een kennismakingsgesprek. Hier vindt u onze contactgegevens

Voor het aanmelden van een van uw volgende kinderen kunt u gebruik maken van dit aanmeldformulier: Inschrijfformulier NoorderBasis – Wiekslag

We voeren met alle nieuwe ouders een aanmeldingsgesprek om te vragen of u als ouder actief instemt met het uitgangspunt van onze school, namelijk de Bijbel als basis van ons onderwijs.

Aan het eind van dit gesprek wordt u gevraagd de ouderverklaring te ondertekenen. In deze verklaring, die ook door de directeur wordt ondertekend, wordt verteld wat we van ouders verwachten en wat de ouders van de school en van de vereniging mogen verwachten.